söndag 26 juli 2009

gladgladglad!

Söndag ,
Tjenare alla! sitter hemma hos mikaela som ligger och sover -.-'

som jag sa att jag ska lägga ner bloggandet och de gjorde jag i nån dag ;p men nu är jag tillbaka gladare än någonsin!! :DD tog ju slut mellan mej och anton yeeey! faktiskt måste jag säga äntligen! hur fan kunde jag stå ut i tre månader?! ;o men saknar honom på ett sätt :/

men jaja , dagarna har spenderas med mikaela hela tiden i stortsätt (: mke trevligt! varit med en massa annat kuligt folk också ^^)
söndag då , hmm vaknade upp hos mikaela runt typ tio , såklart skulle hon sova mke längre som vanligt! men mandy höll mej sällskap med sms , och ett stort grattis till henne (: för hon blir 14 idag! slappdag kan jag ju lugnt säga att de blir , iaf tills emelie och mandy kommer hem då ni!


sommarlovet är ju snart över faaaaan! vilka vill ha längre sommarlov?!
underhåller mej på msn , snackar med gamla b'vännen johan , fyfan vad jag saknar våra minne! ;ö
Men de va nog allt från mej (: ha de så bra tills jag kommer tillbaka ! Pussar ;* -De är över nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar