söndag 9 augusti 2009

en mket trevligt dag! ((:

heej
nejmen nu ska jag väl ta mej i kragen och skriva ett kort inlägg (:

söndag ;
vaknade runt tolv av älsklingen (; vilade ett tag , sen ner och kika på tv.. frulle m.m satt vid datorn ett tag , sen ut och hjälpa mammsen i trädgården -.^ paallllllaa! menmen , sen kom anton ;D yeeey . fast va bara med han ett litet tag , för han skulle åka och hämta kusinen (a) men dom kom tbx snabbare än jag kan säga tjaaaaa xD haha fett med övertrött jag är >_<

vi va väl ute ett tag , träffade emelie och hitler påvägen till busskuren ;p sen kom emelie och mikaela ;s kekade på sg med emelie och robert mket trevligt. hem till mig och kikade på film , men senare på kvällen drog vi upp nårga i elljusspåret och grillade korv och hade trevligt (: de va jag emelie albin oskar finski (nån ny kille) cicci filip sandkvist amanda och kevin ..
fast vi drog därifrån ganska snabbt! ner till badet och ta ett kvällsdopp med finski och kevin(: faktiskt fett varmt i vattnet!
så vi satt utanför mej och typ tog de lugnt . datorn och sen blev de att vara men albin och oskar
sen kom kim glenn philip mikaela och emelie igen.. hmm -.^' men nu är de sängen för min del , är fett jävla trött. sitter har med ont i ryggen , benen , nacken och munnen som vanligt. fattar fan inte varför jag ALLTI ska ha ont nånstans ;s

imorgon ; blir de att vara med älsklingen , oskar , hitler och albin ((: röööööka vattenpipa och sen får vi väl se vad vi hittar på :p

en maaassssa pussar på de ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar