torsdag 29 oktober 2009

trött som tusan


de är väl på tiden att man tar och skriver här (: de har hänt en hel del ! vet typ ingenting längre. men till början kan jag babbla lite om skolan och hur de går där xD kanske inte direkt kul att höra och läsa ?! men man vet aldrig . . Linnea är stolt över sej själv! alla lektioner hela veckorna! äntligen har jag bestämt vad jag vill gå för linje , är ganska säker på de iaf (a)
tiden har väl mest gått åt till skolan och sen älsklingen ;D men till gårdagen ((:
gården hade discot , men pallade inte gå så jag drog till mikaela .. senare till festen vad mellevi ^^) hände väl en del saker :p ganska trevligt faktiskt ! kom väl hem runt ett ngt ? kollade på "supersugen" ganska okej film måste jag säga! ;p
sov en stund , sen sms med älsklingen (: mket trevligt .. haha fast somnade och sen vaknade jag att han spamade mej xD
sen somnade man om vid typ sex och då kom systeryster in och väckte mej ^.- drrrygt!
och idag ;
dagen är de inte mket alls planerat ;p blir nog att vara hemma och ta de lugnt ^^ amanda kommer snart oxå trevligt ((: hoppas på att få träffa älsklingen :D :D :D :D men nu ska jag fixa mej (a) på återseende :D puss i ljuuumsken ;**

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar