torsdag 24 december 2009

JULAFTON :D


julafton faan ((:
mamma väckte mej vid tio , snacka om sur jag blev.
bara för att vi skulle dricka must och äta skinkmacka med peder ^^ men de va faktiskt trevligt! sen blev de teven och sen gick jag faktiskt och sov en stund , men vaknade av lilla isabelle för att hon skulle gå upp och kolla till mej xd . vaknade efter typ en timme och ner och laga julmaten , usch hatar de .. men älskar att äta mat :D happy face på de! käkade och senare kalle anka , haha lyckades somna till de (a) efter blev de julklapps öppning , allt jag fick kommer nu
de jag fick:
- prafymer
- deo
- en del smink
- filmer
- memorycard till ps2
- pengar
-sminkväska
men får lite till imrron och när jag kommer till pappa :p senare hade jag så tråkigt , så jag testade allt smink jag fick , är nöjd med allt de! fett bra va de iaf ^^)
imrron kommer älsta systern . martin och lilla neo och firar med oss , myys! men vettefan när jag kommer till pappsen , men de visar väl sig och där väntar julklappar från släkten på hans sida (: hoppas på pengar vafan! ;O
men nu sitter man i sängen med datorn och kollar på heroes ^^ fick första säsongen (: glad! älskar de nämligen ..
och sen bråkar med pojkvännen igen -.- kul julafton eller hur? inte för min del vad jag tycker , men tack mikaela för allt stöd du ger mej .. de betyder verkligen mycke!
men nu ska jag kolla vidare på film , god jul på er alla! berätta gärna vad ni har fått i julklapp :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar