lördag 11 juli 2009

stor saknad och lördag! (yy'

Hejsan alla läsare! Lördag då , och vad blir inte bättre en typ regnig lördag? Än att gosa ner sig i sängen med en bra film och en massa mums?? ;D Så ser min lördag ut iaf , Dagen har varit grymt med seg kan jag då säga -.-' vaknade väl ngt runt tolv väldigt tidigt för min del (a)

Men tänkte så att vafan ska man sova bort hela dagen?? Vända på dygnet helt palla liksom ;s Har mest kollat på tv dagen ut , datorn blev de ju så klart oxå kikade på * pet sementry 2 *(stavning) kan rekomndera den iaf . msn blev de där också , fick ÄNTLIGEN höra av älsklingen Anton (: fett glad jag blev ^^ Taggade till Emelie ett litet tag , som vanligt satt man nere vid skolan -.-' visst är de kul liv man har? *careface* Inget man kan påstå , men drog hem runt typ halv åtta .. Mat ; blev kycklingrulle mums , väldigt tjockt menmen vafan!?

städade rummet lite , men även fast jag städar blir de fan inte renare ;o HJÄLLLLP!!!!
Imrgon fyller mammsen år , tror hon blir 46 ? blir tårta *jordgubbstårta* blää! storasysteryster kommer också I think.. Men nu ska jag ta och kika på h2o och sen krypa ner i sängen med godis och en bra film ..

PUSS ;*


Bild tagen av mej ; skulle vara på regnbågen ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar