måndag 23 november 2009

måndag

måndag dp ;
gryymt skönt att komma tillbaka till skolan iaf! ;D legat hemma hela föra veckan i H1N1 ^.-
tråkigt som fan , typ 40.3 graders feber m.m men nu är jag tillbaka :D :D :D :D

inte direkt så mket som har hänt , men lite kan jag väl berätta (a) jaja som vanligt så hare tagit slut med anton igen , exakt samma anledning IGEN! -.- men som sakt livet leker , men nu börjar vi hitta tillbaka till varandra (: nu är de bara pluggaplugga . har typ fem prov shiit! :o och jag måste försöka få G innan jullovet .. önska mej lycka till , inte för att jag kommer klara de "/ haha!
men siktar på hotel och resturang , hoppas iaf ..
efter skolan idag då ; så blev de till att dra hem direkt , vila som sakt. lite sällskap av anton och teve! haha nöter ett spel på min mobil nu ^^ hihi asso level 30 *status* men nu mot kvällningen sitter man vid datorn och äter lite , röksugen som vanligt -.- men ska väl ta och fråga amanda om hon vill komma och ta en cigg ;p hejsvejs (: <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar