fredag 11 december 2009

ett stort helvete! :'/


nu är de dags för freeeedagsmyyyyyys! :D :D
happyhappy! har inte skrivit på ett tag , men vafan palla bloggen liksom.?! väntar på att låsas syrran ska fixa min andra så är de den som kommer användas senare http://lliillyyee.blogg.se kolla gärna den (a) men de är grymt ful! xd
men iaf , dagen har sett ut såhär ;
skolan först då , lucia tåg -.- ett STORT FAIL! fyfan asso ingen kunde typ låtarna och alla sjöng i otakt ;o men ajja , småbarnen uppskattade de . haha vilket va tur antar jag :p
senare blev de in till stan och träffade älsklingem :D :D mket trevligt , förlåt att jag va så sur inte :'( FÖRLÅT! visst du läser inte detta men ändå..
senare blev de SG (: efter gården , träffade en massa trevligt folk ;d fan att du inte fick sova hos mej , saknar dej fan redan :o :'( :'( men nu är du ju sur på mej igen och kallar mej kossa .. asso när du gör ngt fel så ska ursäkten allti tas emot .. , men när jag ahr gjort något fel ska du vara sur så jävla länge :'/
men nu sitter man hemma och har tråkigt , och gråter en massa tårar .. orkar fan snart inte mera! vill bara somna och aldrig vakna igen! bara slippa alla bekymmer , för jag hatar verkligen att bråka men den mest underbaraste som finns i mitt hjärta och på hela jorden "/ vill inte mista den , för de är dej jag verkligen vill ha! och jag älskar dej av hela mitt hjärta och de finns absolut ingen som kan ta din plats någonsin!
men de här hjälper ju inget , men fick iaf skriva av mej ..
allt från mej just nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar